اعلام قوانین رسانه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال، برخی از بندهای برگرفته از قوانین رسانه‌ای کنفدراسیون فوتبال آسیا جهت یادآوری و الزام به اجرا از سوی نمایندگان رسانه‌ها (خبرنگاران و عکاسان) که در تمرین رسمی و روز مسابقه حاضر می‌شوند، به شرح زیر است:

۱- در زمان تمرین رسمی تیم ها یک روز قبل از بازی و در روز بازی فقط عکاسان و فیلمبرداران مجاز به استقرار در محوطه پشت تابلوهای تبلیغاتی هستند. خبرنگاران عزیز مجاز به حضور در محوطه زمین نخواهند بود و باید در مدیا تریبون مستقر شوند. داشتن آی دی کارت، کاور مربوط به مسابقات (کاورهای مربوط به مسابقات داخلی و یا جام باشگاه ها مورد تایید نیست) و دوربین حرفه ای برای استقرار دراین منطقه الزامی است.

۲- در صورت بسته بودن تمرین رسمی تیم ها، نمایندگان رسانه ها تنها مجاز به حضور در پانزده دقیقه ابتدایی تمرین خواهند بود.

۳- هرگونه فیلمبرداری با دوربین‌های غیر حرفه ای از جمله موبایل و گوپرو ممنوع است.

۴- گرفتن لایو از بازی، تمرین رسمی، کنفرانس خبری و تمام فعالیت های مربوط به مسابقه برای کلیه شبکه‌های اجتماعی ممنوع می باشد.

۵- عکاسان (به غیر از عکاس رسمی ای اف سی) تنها مجاز به حضور در دو دقیقه ابتدایی کتفرانس‌های خبری هستند و بعد از خروج عکاسان از سالن کنفرانس، نشست خبری آغاز خواهد شد.

۶- عکاسان، مجاز به انجام مصاحبه با بازیکنان و یا کادر فنی قبل و پس از بازی نیستند.

۷- دو ساعت قبل از شروع بازی عکاسان و فیلمبرداران اجازه ورود به زمین را خواهند داشت و قبل از آن باید در اتاق عکاسان مستقر شوند.

۸- عکس تیمی اول از تیم میهمان و سپس از تیم میزبان گرفته خواهد شد.

۹- قراردادن لوگو، موبایل و ویس ریکوردر بر روی میز کنفرانس خبری مجاز نیست.

۱۰- عکاسان و فیلمبرداران مجاز به نشستن و استقرار در محل های خارج از پشت تابلوهای تبلیغاتی از جمله نشستن بر روی پیست تارتان نزدیک نقطه کرنر و… نخواهند بود.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار همین الان اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *