استوری اینستاگرامی رونالدو از اولین حضورش در تیم ملی زیر 15 سال پرتغال

پایگاه خبری فوتبالی – در حال حاضر در سال 2023 میلادی، کریستیانو رونالدو 38 سال دارد و باید دید که اوضاع او در تیم ملی پرتغال به چه شکل پیش خواهد رفت چرا که در حال حاضر کریستیانو رونالدو به باشگاه النصر عربستان رفته است و به حضور خود در فوتبال باشگاهی اروپا به طور کامل پایان داده است.

به گزارش فوتبالی، صفحه رسمی تیم ملی فوتبال پرتغال در شبکه اجتماعی اینستاگرام به تازگی تصویری را منتشر کرده است که در آن اولین بازی کریستیانو رونالدو در تیم ملی زیر 15 سال پرتغال را می بینیم. آن بازی در سال 2001 بوده است.

اکنون کریستیانو رونالدو این تصویر را در صفحه شخصی خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به صورت استوری منتشر کرده است. رونالدو پست صفحه رسمی تیم ملی پرتغال را در استوری های خود بازنشر کرده است و بالای آن نوشته است:” زمان به سرعت می گذرد “

ستاره پرتغالی به همراه تیم ملی کشورش در رقابت های یورو 2016 و همچنین لیگ ملت های اروپا 2019 به قهرمانی رسیده است اما هرگز در جام جهانی توفیقی نداشته است. جام جهانی 2022 قطر هم برای رونالدو کابوس وار به پایان رسید و باید دید که آینده رونالدو در تیم ملی پرتغال چگونه خواهد بود.

1470

منبع

سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *