استقلال شش – هوادار یک/ خط و نشان استقلال برای پرسپولیس با عدد 6/ ساپینتو، ساکت را کیش و مات کرد

پایگاه خبری فوتبالی- استقلال تهران با جشنواره گل به استقبال شهرآورد رفت.

به گزارش فوتبالی، دیدار دو تیم استقلال و هوادار که از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی شروع شد، با برتری پر گل آبی‌های میزبان همراه بود. با این نتیجه شاگردان ساپینتو ضمن تداوم بخشیدن به آمار خوبشان مقابل هوادار، خود را به صدر جدول رده بندی رساندند و حالا منتظر نتیجه نهایی بازی سپاهان و مس رفسنجان است.

شنبه 26 فروردین

استقلال – هوادار 

داور: موعود بنیادی فر 

ترکیب استقلال: حسین حسینی، عارف غلامی (رضا میرزایی 80)، محمدحسین مرادمند، صالح حردانی، جعفر سلمانی (ابوالفضل جلالی 69)، روزبه چشمی، سعید مهری، آرش رضاوند (امید حامدی‌فر 69)، مهدی قایدی، محمد محبی (مهدی مهدی‌پور 80) و ارسلان مطهری (پیمان بابایی 46)

ترکیب هوادار: مهرداد طهماسبی، مهدی عبدی، فریبرز گرامی، مرتضی منصوری، حسین ابراهیمی (فرهاد زاوشی 50)، سپهر روزی‌طلب (بابک مرادی 68)، نیما انتظاری (محمد میری 68)، حسین صادقی، محمد چهارمحالی (مسعود شجاعی 46)، داریوش شجاعیان (محسن سفیدچقایی 50) و محمدجواد محمدی

لحظات حساس:

دقیقه 6: مهدی قایدی این فرصت را داشت که از بیرون آمدن مهرداد طهماسبی دروازه‌بان هوادار و اشتباه او نهایت استفاده را ببرد و دروازه هوادار را باز کند اما طهماسبی، اشتباهش را جبران کرد.

دقیقه 13: ضربه ایستگاهی محمد محبی با اختلاف کمی از بالای دروازه هوادار به بیرون رفت.

دقیقه 26: ضربه ارسلان مطهری با اختلاف کمی از کنار دروازه هوادار راهی اوت شد.

دقیقه 27: روی پرس استقلالی‌ها، بازیکنان هوادار مجبور به اشتباه شدند و پس از فعل و انفعالاتی که توپ به قایدی رسید او توانست گل بزند اما موعود بنیادی‌فر گل را نپذیرفت و اعلام خطا کرد.

دقیقه 33: پاس در عمق به ارسلان مطهری رسید و پس از برخورد ضربه سر این بازیکن به تیر افقی دروازه، توپ مقابل آرش رضاوند افتاد و او توانست گلزنی کند اما داور با اعلام آفساید، گل را مردود اعلام کرد.

دقیقه 42: سعید مهری با توپ ربایی خوب، مهدی قایدی را صاحب فرصت کرد. در ادامه قایدی در موقعیتی ایده آل با مهرداد طهماسبی تک به تک شد اما دروازه‌بان هوادار موفق شد با دفع توپ مهاجم بوشهری استقلال این موقعیت را از او بگیرد.

(گل اول استقلال) دقیقه 46: در حالی که استقلالی‌ها معتقدند بودند سانتر سعید مهری به دست مدافع هوادار برخورد کرده و داور باید پنالتی بگیرد، توپ برگشتی با ضربه سر استقلالی‌ها وارد محوطه جریمه شد که با دفع ناقص طهماسبی همراه گردید و مقابل پای آرش رضاوند قرار گرفت و در نهایت او توانست اولین گل بازی را به ثمر برساند.

گل اول استقلال به هوادار

دقیقه 58: شوت داریوش شجاعیان از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

(گل دوم استقلال) دقیقه 64: آرش رضاوند با ارسال پاس خوب توانست مهدی قایدی را صاحب توپ کند، در ادامه قایدی با پاس در عرض توپ را به محمد محبی رساند و این بازیکن به راحتی استقلال را به گل دوم رساند.

گل دوم استقلال به هوادار

دقیقه 71: ضربه شروع مجدد حسینی جالب نبود و بعد از چند رفت و برگشت توپ به بابک مرادی رسید. این بازیکن از بین مدافعان استقلال ضربه خوبی زد که با اختلاف اندک از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 73: توپ گیری استقلالی‌ها روی اشتباه بابک مرادی آنها را در موقعیت ضد حمله قرار داد. در این فرصت مهدی قایدی که پا به توپ وارد محوطه جریمه شد توانست مدافعان حریف را وادار به خطای پنالتی کند.

(گل سوم استقلال) دقیقه 75: محمد محبی پشت توپ قرار گرفت و ضربه پنالتی را بر خلاف جهت حرکت مهرداد طهماسبی به گل تبدیل کرد.

گل سوم استقلال به هوادار

دقیقه 77: محمد محبی قدر موقعیت تک به تک را ندانست و با یک ضربه کم دقت توپ را به بیرون فرستاد.

دقیقه 78: شوت راه دور حسین صادقی از بالای دروازه استقلال به بیرون رفت.

(گل اول هوادار) دقیقه 84: مسعود شجاعی به خوبی توپ را به محسن سفیدچقایی رساند و این بازیکن توانست اولین گل تیمش را به ثمر برساند.

گل اول هوادار به استقلال

دقیقه 85: توپ ارسالی استقلالی‌ها در یک قدمی دروازه به سعید مهری رسید اما او نتوانست کنترل توپ صحیحی داشته باشد تا این فرصت مسلم گلزنی از دست برود.

(گل چهارم استقلال) دقیقه 85: روزبه چشمی به خوبی توپ را از دفاع به حمله منتقل کرد و به پیمان بابایی رساند و او هم به خوبی سعید مهری را صاحب توپ کرد تا مهری با زدن چهارمین گل استقلال، بازی خوب امشب خود را تکمیل کند.

گل چهارم استقلال به هوادار

(گل پنجم استقلال) دقیقه 89: مهدی قایدی خط دفاع هوادار را به هم ریخت و پس از آنکه توپ از دروازه‌بان حریف هم عبور کرد دروازه خالی را باز کرد.

گل پنجم استقلال به هوادار

دقیقه 1+90: دامنه حملات استقلال ادامه پیدا کرد و مهدی قایدی باز هم برای این تیم پنالتی گرفت.

(گل ششم استقلال) دقیقه 4+90: در حالی که قرار بود قایدی پنالتی را بزند اما او توپ را به سید حسین حسینی داد و در نهایت این ضربه پنالتی توسط دروازه بان استقلال به گل تبدیل شد.

گل ششم استقلال به هوادار

* پس از لحاظ 5 دقیقه وقت تلف شده برای نیمه دوم، سوت پایان بازی زده شد.

6442

منبع
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید