از کجا مطمئن باشیم علی‌آبادی در دام مافیای خودروسازی گرفتار نشود

به گزارش خبرنگار مهر، جلال محمودزاده در جلسه علنی امروز (سه‌شنبه ۲۳ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی در مخالفت با صلاحیت وزیر پیشنهادی صنعت، معدن و تجارت، گفت: در برنامه‌هایی که وی به مجلس ارائه کرده است، صنایع خودروسازی و معدن مورد توجه قرار نگرفته است.

وی بیان کرد: هر وزیری که برای تصدی وزارت صنعت، معدن و تجارت به مجلس معرفی می‌شد، ابتدا در برنامه‌های خود، ساماندهی خودروسازی داخلی را می‌آورد اما بعد از انتخاب در دام مافیای خودروسازی می‌افتاد. سوال ما آن است که چرا علی آبادی در برنامه‌های خود اشاره‌ای به این موضوع نکرده است و از کجا مطمئن باشیم که او هم در دام مافیای خودروسازی گرفتار نشود.

محمودزاده متذکر شد: علی آبادی در مسئولیت های قبلی خود عدم همفکری، عدم مشورت‌پذیری و دیکتاتوری در تصمیم‌گیری را نشان داده است که اگر اینگونه باشد، می‌تواند برای بدنه وزارت مهم و کلیدی صنعت، معدن و تجارت مشکلاتی را به همراه داشته باشد.

وی ادمه داد: آقای علی آبادی آیا درست است که شما در مپنا با یورو حقوق ماهیانه ۶۰۰ میلیون تومانی می‌گرفتید و حقوق نجومی می گرفتید؟ موضوع مدرک تحصیلی شما چیست؟ تاریخ ورود شما به دانشگاه در مقطع لیسانس سال ۱۳۵۸ بوده، تاریخ اخذ لیسانس مکانیک از دانشگاه شریف سال ۱۳۶۸ است یعنی شما پس از ۱۰ سال توانسته‌اید مدرک لیسانس را دریافت کنید. فوق لیسانس شما را آقای رهبر از دانشگاه تهران و روی یک کاغذ ساده و بدون سربرگ در سال ۱۳۹۰ صادر کرده است. در این باره پاسخ دهید. بر اساس مدارک ارائه شده در سال ۱۳۶۵ عضو هیأت علمی دانشگاه امام حسین (ع) شده‌اید، یعنی زمانی که حتی لیسانس نداشتید عضو هیأت علمی دانشگاه شدید.

نماینده مردم مهاباد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: آیا درست است که خانواده شما سال‌ها ساکن آلمان بوده‌اند، آیا تابعیت خانواده خود را تأیید یا رد می‌کنید، بر اساس اطلاعاتی که در رسانه‌ها وجود دارد، آیا شما قصد داشتید در صورت عدم اعتماد مجلس به خود برای مدیریت خاورمیانه شدن شرکت زیمنس تلاش کنید؟

محمودزاده بیان کرد: وزیر صمت باید برای بخش معدن برنامه ویژه داشته باشد، اما علی‌آبادی برای این بخش برنامه خاصی ارائه نکرده که چه کاری انجام می‌دهد تا ارزش افزوده معادن به کشور بازگردد و از ارزش افزوده معادن بهره‌مند شویم.

منبع
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 19225