از آبروریزی در مراسم آیفون X تا صفحه مرگ ویندوز؛ سوتی‌های بزرگ صنعت فناوری [تماشا کنید]

شرکت‌های بزرگ حوزه‌ی فناوری، محصولاتشان را با هیاهوی فراوان رونمایی می‌کنند؛‌ اما گاهی‌اوقات مراسم رونمایی به خوبی پیش نمی‌رود و در چنین مواقعی، مردم تا مدت‌ها درباره‌ی آبروریزی بزرگان فناوری صحبت می‌کنند.

تماشا در یوتیوب

رویدادهای فناوری با فرا رسیدن همه‌گیری کرونا از رونق افتادند؛ بسیاری از آن‌ها لغو شدند، بسیاری به تأخیر افتادند و برخی از شرکت‌ها تصمیم گرفتند رویداد را برگزار کنند، اما به‌صورت کاملاً مجازی. برای نمونه، اپل سراغ تولید مراسم‌های ازپیش‌ضبط‌شده رفت که بازخورد بسیار مثبتی هم داشتند.

در سال‌های قبل خبری از مراسم‌های ازپیش‌ضبط‌شده نبود و مدیران ارشد شرکت‌ها شخصاً در مراسمی زنده، محصولات را رونمایی می‌کردند. زومیت در ویدیو بالا نگاهی به سوتی‌های بزرگ در مراسم‌های بزرگ صنعت فناوری انداخته است.

منبع :زومیت
کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران و جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.رپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.
برای دیدن اخبار همین الان ایران اینجا کلیک کنید

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 19998