احمدی: ملوان نیازمند بودجه و امکانات بیشتر است


تخفیف بزرگ تابستانه

مهران احمدی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، در مورد وضعیت ملوان و عملکرد فردی‌اش در فصل بیست‌وسوم لیگ برتر، اظهار داشت: امسال ملوان بهترین عملکردش را در لیگ برتر ارائه کرد، اگر چه معتقدم ما می‌توانستیم در جایگاهی بالاتر هم قرار بگیریم. متأسفانه یکسری شرایط مهیا نبود، ضمن اینکه ملوان نسبت به خیلی از رقبا کمتر هزینه کرده بود. البته به لحاظ فردی از عملکردم راضی هستم و برای من که دومین سال لیگ برتری خودم را تجربه می‌کردم شرایط خوب پیش رفت.

وی در مدت قراردادش با ملوان بندر انزلی تصریح کرد: قراردادم با ملوان یک ساله بود و هنوز برای فصل بعد تصمیم نگرفتم. فعلاً مثل بیشتر بازیکنان استراحت می‌کنم تا ببینیم در آینده چه پیش می‌آید.

هافبک تیم فوتبال ملوان بندر انزلی در پاسخ به این پرسش که چرا تیمش در هفته‌های پایانی نتوانست نتایج خوبی کسب کند، گفت: مصدومیت و محرومیت بیشترین عامل این موضوع بود. شاید در بعضی بازی‌ها هم شرایط برای کسب نتیجه بهتر وجود داشت، ولی اتفاقات و جریان مسابقه طوری رقم خورد که نتیجه دلخواه ما کسب نشد.

احمدی در پاسخ به این پرسش که آیا از هم‌تیمی سابق خود سجاد بازگیر بعد از مصدومیت رباط صلیبی خبری دارد، خاطر نشان کرد: بله، با او در ارتباط هستم. او مشغول تمریناتش است و در ایام بعد از مصدومیت برای کسب آمادگی حداکثری تلاش می‌کند.

«به نظر شما مهدی تارتار در فصل بیست‌وچهارم لیگ برتر به همکاری خود با ملوان ادامه خواهد داد؟»، تارتار یادآور شد: آقای تارتار در نشست خبری بعد از بازی آخر تیم هم گفت که توقع از تیم ما بالا رفته است. ما امسال در رتبه ششم قرار گرفتیم، اما فصل آینده مردم و هواداران انتظار جایگاه بهتری دارند. قطعاً این موضوع نیازمند بودجه و امکانات بهتر است. اگر این شرایط فراهم نشود بعید می‌دانم آقای تارتار در ملوان باقی بمانند. در نهایت آرزو می‌کنم ملوان فصل بعد با در اختیار داشتن امکانات و بودجه بهتر بتواند به جایگاه بالاتر و کسب سهمیه فکر کند.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار همین الان اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *