ابهامات بیشتر درباره اخراج ساپینتو/ افشین پیروانی: من و یحیی به داور چیزی نگفتیم!

پایگاه خبری فوتبالی- سرپرست تیم پرسپولیس درباره حواشی جنجالی دربی 101 توضیحات مهم و قابل توجه داده است.

به گزارش فوتبالی، مهمترین اتفاقی که بعد از پایان یافتن فصل 02-1401 فوتبال ایران رخ داده، جدایی ریکاردو ساپینتو از استقلال است. اتفاقی که فقط چند روز بعد از شکست این تیم مقابل پرسپولیس در فینال جام حذفی و در شرایطی رخ داد که در پی حواشی آن بازی محرومیت سنگین چند ماهه برای سرمربی استقلال در نظر گرفته شده بود.

نه تنها در منصفانه بودن یا نبودن این حکم کمیته انضباطی بحث‌های جدی وجود دارد بلکه از آن مهمتر نامشخص بودن علت اخراج ساپینتو است که زمینه آن درگیری‌ها را به وجود آورد.

 جالب اینجاست که نه تنها تمام اعضای تیم داوری در این باره اظهار بی‌اطلاعی کرده‌اند بلکه گزارش ناظر بازی هم هنوز به رسانه‌ها اعلام نشده است.

همانطور که قبلا در مطلبی اشاره کردیم محمد عطایی کمک داور دربی در روایت آن لحظات اینطور عنوان کرد که خودش متوجه اتفاق خاصی نشده اما اینطور شنیده که ساپینتو بعد از خوشحالی گل تساوی تیمش در مقابل نیمکت پرسپولیس رفتاری انجام داده که با اعتراض یحیی گل‌محمدی و افشین پیروانی همراه شده و در نهایت به اخراج این مربی منجر شده است.

با این حال افشین پیروانی در مصاحبه‌ای که دیروز با روزنامه ایران ورزشی انجام داده با تکذیب این ادعا که در صحنه اخراج ساپینتو از طرف نیمکت پرسپولیس حرفی به داوری زده شده گفته است: «ما هیچ حرفی به داور نزدیم. ایشان به خاطر بی‌احترامی و حرکاتش که از دقیقه 1 شروع شد و هر توپی می‌آمد به غلط یا درست سوت زده می‌شد، معترض بود حتی توپ‌های وسط زمین. به خاطر همین مسائل اخراج شد.»

خود ریکاردو ساپینتو هم بعد از بازی با رد ادعای توهین به نیمکت رقیب گفته بود: «من اصلا نه سمت نیمکت رقیب رفتم نه با آنها صحبت کردم، نه حتی به حریم‌شان وارد شدم و نه علامتی به آنها دادم؛ نه برخورد فیزیکی با کسی داشتم و فقط رفتم تا در جشن شادی با بازیکنان استقلال شرکت کرده و آنها را بغل کنم و در ادامه هم با آرامش به سمت نیمکت و محوطه فنی استقلال بازگشتم.»

توضیحات دیروز سرپرست پرسپولیس به شکل مستقیم ادعای ساپینتو مبنی بر اینکه نمی داند چرا اخراج شده را همچنان پر از ابهام و سوال نگاه می دارد. هنوز به این سوال پاسخ داده نشده که چرا ساپینتو پس از گل تساوی استقلال اخراج شد؟

6442

منبع
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید
محمدمهدی شکوهی
محمدمهدی شکوهی
مقالات: 20002