آگاهی جهانی نسبت به غده سرطانی صهیونیسم/«روز قدس» یادگار امام است

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام محمدجعفر منتظری دادستان کل کشور ظهر امروز (جمعه ۲۵ فروردین ماه) در حاشیه راهپیمایی روز جهانی قدس در جمع خبرنگاران گفت: روز قدس یادگاری است که از امام راحل برای ملت ایران و سراسر جهان اسلام به جا مانده و ما همه ساله در این رویداد شاهد حضور پرشور مردم کشورهای جهان اسلام هستیم.

وی افزود: امسال به لحاظ حوادثی که اتفاق افتاده و جنایاتی که رژیم صهیونیستی در حمله به نمازگزاران در مسجد الاقصی و سرزمین قدس مرتکب شد، مردم دنیا بیشتر نسبت به این غده سرطانی متوجه و آگاه شده‌اند. ملت ایران نیز همچون همیشه در حمایت از مردم فلسطین که بیش از هفتاد سال است در مقابل جنایات اسرائیل مقاومت و ایستادگی می‌کند، در صحنه حضور داشته‌اند.

دادستان کل کشور تصریح کرد: حداقل وظیفه مسلمانان این است که با حضور خود از جریان مقاومت حمایت کنند و امید است هرچه زودتر شاهد سقوط و اضمحلال رژیم صهیونیستی باشیم و به زودی نماز جمعه قدس را در سرزمین فلسطین و در اولین قبله گاه عالم اسلام به جا بیاوریم.

منبع
سایت کلید نقره ای یک سایت خبری با هدف تبلیغ در سایت و اخبار آنلاین و بروز ایران جهان شکل گرفت.در این سایت اخبار ها با دسته بندی های ورزشی،فناوری،فرهنگی،اخبارسیاسی،جهان،حوادث،اقتصادی،اجتماعی وجود دارد.کلید نقره ای در قسمت تبلیغات خدمات مختلفی رو ارائه میده.ریپورتاژ آگهی و بک لینک و تبلیغات بنری در سایت موجود است.

به اشتراک بگذارید