آمریکا 27 هزار بمب و موشک به اسرائیل داد/ عملیات موفق رزمندگان فلسطینی با استفاده از موشک اف-16


تخفیف بزرگ تابستانه

خبرگزاری رویترز به نقل از دو مقام آمریکایی مطلع نوشت:‌ آمریکا از 7 اکتبر تاکنون حداقل 14 هزار بمب «مارک 84» هر کدام به وزن 500 پوند (برای بمباران هوایی) و 3000 موشک جو به زمین از نوع «هلفایر»، 1000 بمب سنگرشکن، 2600 بمب جو به زمین با قطر کم و دیگر مهمات را برای اسرائیل ارسال کرده است.

این دو مقام آمریکایی که نام خود را فاش نکردند، در خصوص اینکه این تسلیحات در چه بازه زمانی به اسرائیل داده شده است، سخنی نگفتند.

همزمان کارشناسان نظامی نیز به رویترز گفتند که نوع سلاح‌های ارسالی آمریکا برای اسرائیل، دقیقا با نیازهای این رژیم در جنگ غزه مطابقت دارد. 

بمباران شهر غزه 

منابع فلسطینی گزارش دادند ، رژیم اسرائیل بامداد امروز( شنبه ) در روز 267 طوفان الاقصی مناطق شمال و مرکز نوار غزه را بمباران کردند که بر اثر آن، تعدادی به شهادت رسیدند که گفته می‌شود در این حملات تاکنون دو نفر از کودکان شهید شده‌اند. 

14 شهید و مجروح در بمباران شمال غزه

به گزارش مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین ، جنگنده‌های رژیم اسرائیل بامداد امروز خانه‌ای را در منطقه یرموک در شهر غزه بمباران کردند که بر اثر آن 4 فلسطینی به شهادت رسیدند و 10 نفر هم زخمی شدند. 

آمار بمب‌های آمریکایی که بر سر غزه ریخته شده

خبرگزاری رویترز به نقل از دو مقام آمریکایی مطلع بامداد امروز شنبه نوشت:‌ آمریکا از 7 اکتبر تاکنون حداقل 14 هزار بمب «مارک84» هر کدام به‌وزن 500 پوند (برای بمباران هوایی) و 3000 موشک جو به زمین از نوع «هلفایر»، یک‌هزار بمب سنگرشکن، 2600 بمب جو به زمین با قطر کم و دیگر مهمات را برای اسرائیل ارسال کرده است.

عملیات موفق رزمندگان فلسطینی با استفاده از موشک اف-16

 منابع اسرائیلی از هلاکت حداقل 4 نظامی این رژیم در حمله موفق رزمندگان فلسطینی در محله الشجاعیه شهر غزه خبر می‌دهند.

منابع اسرائیلی شامگاه امروز از کشته شدن حداقل 4 نظامی این رژیم در منطقه «الشجاعیه» در شهر غزه در پی حمله موفق رزمندگان فلسطینی خبر دادند.به گفته این رسانه‌ها حداقل 5 نظامی صهیونیست نیز زخمی شده و بالگردهای ارتش اشغالگر آن‌ها را به بیمارستان‌های اطراف غزه انتقال داده‌اند.

توپخانه ارتش اشغالگر نیز در پی این حمله موفق، به شدت در حال گلوله‌باران منطقه الشجاعیه است.از سوی دیگر گروه مقاومت سرایا القدس (شاخه نظامی جهاد اسلامی) اعلام کرد که رزمندگان این گروه، نظامیان اسرائیلی را داخل خانه‌ای در محله الشجاعیه که در آن یک تونل قرار داشت، کشانده و سپس این خانه را که از قبل بمب‌گذاری شده بود، منفجر کرده‌اند.

سرایا القدس اعلام کرد که در بمب‌گذاری این خانه، از بمب‌های «شدید الانفجار» و همچنین یک موشک جنگنده اف-16 ارتش اسرائیل که پیش از این عمل نکرده بود، استفاده شده است.

گروه مقاومت گردان‌های عزالدین قسام (شاخه نظامی حماس) نیز خبر داد که رزمندگان این گروه مقاومت در محله «تل الهوا» در شهر غزه نظامیان اسرائیلی را داخل یک خانه از پیش بمب‌گذاری شده کشانده و سپس آن را منفجر کرده‌اند. 

پیام جدید القسام به رژیم اشغالگر

 گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس با انتشار ویدیویی به نام «کمین‌های مرگ» پیام جدیدی به رژیم اشغالگر داد.

گردان‌های القسام، شاخه نظامی جنبش حماس ویدیویی به نام «کمین‌های مرگ» را منتشر کرد که شامل صحنه‌هایی از کمین‌های مقاومت فلسطین علیه نیروهای رژیم صهیونیستی طی جنگ کنونی غزه است.

طبق گزارش الجزیره، این صحنه‌ها شامل کمین‌هایی از جمله کمین ترکیبی الشابوره است که یک هفته پیش انجام شد و در آن القسام با راکت‌های «یاسین۱۰۵» ۲ تانک مرکاوا و ۲ خودروی زرهی دشمن صهیونیستی را هدف قرار داد و سربازان دشمن را از مسافت صفر در اردوگاه الشابوره در رفح از پای درآورد.

نسل‌کشی گسترده صهیونیست‌ها در منطقه شجاعیه غزه

 رژیم صهیونیستی با گذشت نزدیک به ۹ ماه از آغاز جنگ غزه همچنان به نسل‌کشی و تخریب گسترده مناطق مختلف این باریکه ادامه می‌دهد.

به گزارش  پایگاه خبری المیادین، رژیم صهیونیستی با ادامه حملات موشکی گسترده خود به بخش‌های مختلف غزه از جمله منطقه شجاعیه، موج جدیدی از آوارگی شهروندان فلسطینی و بازداشت آنها را آغاز کرده که شامل زنان فلسطینی نیز می‌شود.

المیادین می‌افزاید که رژیم صهیونیستی با گذشت ۲۶۷ روز از آغاز جنگ در غزه همچنان به موشک باران گسترده منطقه شجاعیه واقع در جنوب شرق شهر غزه ادامه می‌دهد و علاوه بر این اقدام، نیروهای نظامی رژیم صهیونیستی در غزه نیز تعداد زیادی از زنان فلسطینی را بازداشت کرده‌اند که در میان آنها زنان سالخورده نیز به چشم می‌خورند.

حی الزیتون و حی الدرج از دیگر مناطق غزه است که هدف حملات موشکی این رژیم قرار دارد. علاوه بر این‌ها، کواد کوپترهای رژیم صهیونیستی نیز به سمت تعدادی از منازل در خیابان النفق تیراندازی کرده‌اند.

در منطقه المغازی نیز صهیونیست‌ها یک منزل مسکونی را هدف حمله موشکی قرار داده و خیابان الرشید در نزدیکی پل وادی غزه را نیز با حملات توپخانه‌ای خود تخریب کرده اند.

خبرنگار المیادین اقدامات رژیم صهیونیستی در منطقه شجاعیه را یک نسل کشی واقعی خواند و تاکید کرد که پیکر ده‌ها تن از شهدا و مجروحان در زیر آوارها باقی مانده و گروه‌های امدادی قادر به دسترسی به آنها نیستند.

بر اساس آخرین آمارها، تعداد شهدای تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه بالغ بر ۳۷۷۶۵ شهید است و آمار مجروحان از ۸۶۴۲۹ نفر فراتر رفته است.


ویزیت و آزمایش آنلاین

برای دیدن اخبار همین الان کلیک کنید
به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *