«آخرین خبر» در کافه بازار ۴ میلیونی شد


تخفیف بزرگ تابستانه

اپلیکیشن «آخرین خبر» توانست با عبور از مرز چهار میلیون نصب فقط در کافه بازار، رکورد جدیدی را به نام خود به‌ثبت برساند.

این برنامه خبرخوان که اخبار را به‌صورت آنی در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد ماهانه ۱۰۴ هزاربار مرتبه آمار نصب و سالانه بیش از ۱.۳ میلیون نفر کاربر یونیک دارد.

برنامه «آخرین خبر» پس از گذشت بیش از یک دهه فعالیت، توانسته خود را در جایگاه یک منبع خبری معتبر و پیشرو میان فارسی‌زبانان مطرح کند و از همین رو، دیروز موفق شد از مرز چهار میلیون نصب در کافه بازار عبور کرده و رکورد جدیدی را برای خود و سایر اپلیکیشن‌های حوزه‌ی خبرخوان به‌ثبت برساند.

درحال حاضر شمار صفحات دیده‌شده توسط کاربرانِ این اپلیکیشن خبرخوان، در ماه به ۷۵۰ میلیون مورد می‌رسد و میزان کلیک ماهانه روی کاشی‌های اپلیکیشن ۲۸۵ میلیون بار تخمین زده می‌شود.

این اپلیکیشن با استفاده از سرورهای قدرتمند و پیشرفته می‌تواند اطلاعات را با سرعت به کاربران انتقال دهد و به‌ این ترتیب کاربران می‌توانند اخبار را به صورت آنی و بدون هیچ تأخیری دریافت کنند. این برنامه با ارائه‌ی قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصربه‌فرد، توانسته نیاز کاربران به دریافت اخبار لحظه‌ای و مهم را برآورده سازد.

آخرین خبر که ماهانه ۳۷ هزار خبر منتشر می‌کند با استفاده از هوش مصنوعی و موتورهای جست‌وجوی پیشرفته توانایی تحلیل محتوای خبری را بهبود بخشیده و اکنون می‌تواند اخبار مرتبط و مورد علاقه‌ی کاربران را با دقت بالایی شناسایی کند و نتیجه‌ی دقیق‌تری پیش رویشان بگذارد. همین امر تجربه کاربری این اپلیکیشن را بهبود بخشیده است.

آخرین خبر همچنین در راستای استقلال و شفافیت تلاش کرده با رصد بیش از ۷۰۰ منبع خبری، خبرها را به‌دور از جهت‌دهی سیاسی یا ایدئولوژیک و با تضمین دقت و اعتماد، به کاربران خود ارائه دهد.

از طرف دیگر در آخرین خبر، اخبار نه‌تنها بر اساس اهمیت و صحت مرتب‌سازی می‌شوند، بلکه با توجه به ترجیحات و رفتار کاربران نیز شخصی‌سازی می‌شوند. این سیستم هوشمند می‌تواند پروفایل‌های کاربری را تحلیل کرده و محتوای خبری را بر اساس علاقه‌مندی‌های آن‌ها فیلتر کند.

امکان چت بین کاربران، ارسال کامنت برای خبر، ایجاد صفحه‌ی مجازی شخصی، انتشار پست و ساخت پروفایل شخصی از دیگر امکانات این اپلیکیشن خبرخوان است.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :زومیت

برای دیدن اخبار سیاسی بدون سانسور  کلیک کنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *