آب و هوای هنگ کنگ کارمان را سخت می کند/ ازبکستان خطرناک است


تخفیف بزرگ تابستانه

به گزارش خبرنگار مهر، رحمان رضایی در حاشیه اولین روز از برگزاری اردوی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: ما حتی یک روز هم بازیکنان را در اختیار نداشتیم و نمی‌شود اسم این را اردو گذاشت. برخی از بازیکنان لژیونر امروز خود را به اردوی تیم اضافه کردند. روز گذشته با ۶، ۷ بازیکن تمرین کردیم اما امروز همه بازیکنان در تمرین بودند.

او ادامه داد: با توجه به سفرهای طولانی برخی از بازیکنان و همچنین خستگی آنها، امروز نتوانستیم در زمین چمن تمرین کنیم. کار با وزنه و ریکاوری در دستور کارمان بود تا خستگی بازیکنان از بین رود. شامگاه یکشنبه به سمت هنگ کنگ پرواز خواهیم کرد و فردا دوشنبه ۱۴ خرداد اولین تمرین خودمان را با حضور همه نفرات دنبال می‌کنیم.

مربی تیم ملی فوتبال افزود: با توجه به وقت کمی که داریم سعی می‌کنیم تا هم کارهای تاکتیکی و هم کارهای ریکاوری را به بهترین شکل ممکن انجام دهیم. نفراتی که به تیم اضافه شدند کسانی هستند که از قبل با تاکتیک تیم ملی آشنا بودند و سعی خواهیم کرد با هماهنگی خوب به مصاف رقبای خود برویم.

رضایی در خصوص اضافه شدن بازیکنان جوان به اردوی تیم ملی گفت: مسابقات لیگ کاملاً رصد شد و بازیکنان جوان مستعد هستند و می‌توانند در آینده برای تیم ملی مثمر ثمر باشند. در تیم ملی هم بازیکن با سابقه حضور دارد و هم بازیکن جوان و سعی خواهیم کرد به صورت ترکیبی از بازیکنان در مسابقات استفاده کنیم.

او در خصوص بازی با ازبکستان و اینکه دو بازیکن مطرح این تیم (اوستون ارونوف و جلال الدین ماشاریپوف) در لیگ برتر بازی می‌کنند، تصریح کرد: ما نباید هیچ دیداری را دستکم بگیرم و بازی با هنگ کنگ هم سخت و دشوار خواهد بود. ما بازی به بازی جلو می‌رویم. رطوبت بالا و گرمای هوا در هنگ کنگ ما را اذیت خواهد کرد. تیم ملی ازبکستان کیفیت فوق‌العاده‌ای دارد و در سال‌های اخیر هم در تیم‌های پایه خود سرمایه گذاری کرده‌اند و امیدوارم که حامیان تیم ملی ما را در این بازی تنها نگذارند تا بتوانیم این بازی حساس را با نتیجه خود به پایان برسانیم.


ویزیت و آزمایش آنلاین

منبع :فوتبال11

برای دیدن اخبار همین الان اینجا بزنید

به اشتراک بگذارید

دیدگاه ارسال کنید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *